Följ oss

fredag 19 februari 2010

Ett rosa kort...

Det här kortet har jag glömt att visa... mitt första stafflikort jag gjorde. Det tål att sägas hur många gånger som helst att dessa kort är effektfulla men enkla att göra. Det här kortet har jag gjort med papper från MM serien Love Struck, Die Cut Stamp samt Newsprint Heart. Det sistnämnda tycker jag är lite svårt att använda som det är men har sett lite överallt att många har valt att klippa ut ett eller fler hjärtan och använda dem som dekoration precis som jag har gjort här. Biljetten är utskriven från Miss Cutie Pie bloggen, jag är så tacksam att det är så enkelt att skriva ut därifrån, jag stoppar en CS (som jag skärt ner till A4) i skrivaren och så kommer det ut en hel sida fylld med härliga biljetter. Nu när jag tittar på kortet i efterhand så tycker jag att jag kanske hade kunnat dekorera det liiiite mer men, kanske en till blomma upp i högra hörnet men det är ingen katastroff, jag får ta igen det på något annat kort istället :) Remsan med prickarna på kortets nedredel kommer från baksidan av papperet med hjärtanen. Och så har jag duttat lite Pearl Maker

På måndag presenteras här i bloggen Scrapparazzis nya DT...
Ha en riktigt trevlig hel och välkommen åter :)
Zornitsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar