Följ oss

måndag 5 juli 2010

Kort med budskap

Hej i sommarvärmen! Hoppas alla ni som kommer in och
kollar på bloggen njuter av sommaren och ni får
mer än gärna lämna en kommentar och berätta
vad ni gör och upplever just nu!
.. .. .. ..
Jag har precis gjort ett kort med ett litet budskap:
"Jag tycker om dig" - perfekt att ha till hands om inga
gratulationer kommer i fråga och man ändå vill ge bort ett kort!
. . .
För att blinga upp det hela lite har jag rynkat ihop lite
svart tylloch fäst ihop det med en knapp och till sist
hängt en liten metalldekoration (som kommer
från en engelsk web-shop) i knuten.


Övriga dekorationer: Pearl Maker. knappar och band
från egna gömmor.Ja naturligtvis har jag trimmat
kanterna lite med Doily Lace
- min favoritkantstans från Martha Stewart.
.. .. .. ..
Ha det fortsatt bra i sommar och
på återseende!
. . .
DT Charlotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar