Följ oss

måndag 11 oktober 2010

Kort med Mango Frost

Oj vad mycket fin tman kan göra med ett stack papper från DCWV och ett ark bokstäver! Jag blev omedelbart förtjust i färgerna när jag såg The Mango Frost Matstack och gjorde flera kort efter varandra i liknande stil fast med olika dekorationer; det första har ett foto i stället för ett stämplat motiv, halvpärlor och tre utstansade blommor ur ett annat papper i samma serie samt en text av självhäftande bokstäver.

På det andra kortet har jag dekorerat med tre knappar med pärlfloss (ur egna gömmor) samt en fjäril som jag täckte med glitterlim. Numera har jag turen att inneha en Martha Stewart fjärilsstans som Zornitsa lade undarn åt mig när de var alldeles nyinkomna - annars går de ju åt så fort de kommer in i butiken! När jag gjorde detta kort hade jag inte den så den här fjärilen är gjord av filt.


Det var allt för idag, tack för titten och välkomna åter!
.. .. ..
DT Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar