Följ oss

måndag 6 december 2010

Bo Bunnys vinterpapper = en fullträff!

.
Bo Bunnys vinterpapper "Midnight Frost" blev
verkligen en fullträff på mitt pysselbord! De
vackra papperen i olika djupblå toner passade
till att göra isande vinterlayouter och resulterade
bland annat i denna LO:

Att dra eller att bli dragen; det är den stora frågan,
säger texten. Det fina fotot har vi fått av Sandra, en
kund i butiken med bra kamera och ett stort hjärta;
TACK Sandra!!
Material: Papper: Midnight Frost "Moonlight"
Megasnöflinga th om foto: Cuttlebug (egen)
Mindre snöflingor: Sequins från You Do
och BossCut
Bokstäver från egna gömmor
... ... ... ... ... ... ...
Jag blev så förtjust i papperen att jag liksom
inte kunde sluta när min LO var klar så jag
använde spillbitarna till ett kort!
Bokstäverna har jag stansat ut med min
Cuttlebug och de små kommer från AdornIt.
Den vågiga kanten har jag skurit till med
YouDo:s skärmaskin; där fick man med ett
vågigt skärblad som jag har använt mycket.

Marvellous papers from Bo Bunnys collection
Midnight Frost resulted not only in a crispy
LO but also in a simple greeting card. Snow-
flakes are from Cuttlebug, YouDo and BossCut.
... ... ...
Det var allt för idag; glöm inte att ta
vara på de få "vita" dagar vi har
och ta med kameran ut på promenad;
när snön smälter och allt blir slask
är det inte lika roligt att fota!
. . . . .

DT Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar