Följ oss

måndag 31 januari 2011

History of Scrapparazzi

Hej alla trogna bloggläsare; Här kommer mina
två sista alster som medlem av Scrapparazzis
Designteam; och de handlar lite om händelser
i butiken; Omskyltning och Vinterskyltning.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
På den lilla layoten ovan har jag använt mig av
spillbitar från ett litet vinteralbum som var mitt
första uppdrag som DT för att rama in bilder från
Scrapparazzis första julskyltning 2009. Som kuriosa
kan nämnas att Zornitsa fått många frågor om de
två fina ljusbollarna var till salu - bland alla
andra saker förbipasserande undrat om var man
kunnat handla...


Mitt andra alster handlar om skyltningen i det
stora fönstret, som år 2010 handlade om vinter.
Cornelia hängde upp de fina utstansade löven
och övriga färger gick i vitt, blått och grönt. Bl a
kom Bo Bunnys serie Midnight Frost in precis i
dagarna, samma som jag har använt till min LO.
*** *** ***
These are my last creations as a member of the
design team; and they show a little about what has
been done in the store. Both includes pictures of
the redecoration of the windows at change of season.
***** ***** *****
DT Charlotta

1 kommentar: