Följ oss

onsdag 3 augusti 2011

Hoppsan och förlåt!

Det var visst min tur att blogga den här veckan. Och jag som tyckte jag gjorde det nyss. Kom på det sent i måndags och sedan dess har jag letat (med små avbrott för jobb, mat och sånt)...

Innan jag for iväg för lite mer än en vecka så lade jag undan en del foton, bl a de jag skulle ha till nästa bloggning, på ett fiffigt ställe. Och det är en väldigt fiffigt ställe för jag kan inte hitta igen dem. Då kanske man kan tycka att jag borde tänka om och göra något annat istället, men nu har jag snöat in lite på den här LO'n i mitt huvud. Och jag kan inte skriva ut nya foton för skrivaren och jag har för tillfället inte samma uppfattning om vad som är blått respektive grönt. Ja ja.


Under tiden jag söker och funderar så kan ni få titta på detta stycke drivved. Den har jag också en liten idé om. Om det lyckas så får ni se vad det blev på fredag i Tips och trix. Om det inte lyckas så får ni se en hög flisor och i värsta fall en blodig tumme.


Drivvedspinnen hittade jag på en sjöstrand längs Sju älvars väg när jag skulle fota detta konstverk. Jag ber återigen om ursäkt och hoppas ni tittar in igen!

I've misslaid my pictures for my layout this week so while I keep looking for them I've posted a picture of a peace of driftwood that I found when taking the bottom picture. I've got an idea of what to do with the driftwood and if I succeed you can see it on friday. Hope to see you again! Have a nice time!!!

Ha det bra!!!

DT Cornelia/Sorken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar