Följ oss

måndag 8 augusti 2011

Ska vi ta en fika?

Hejsan!

Förlåt att jag missade min bloggvecka förra gången! Jag räknade totalt fel på veckorna, men nu är jag på rätt köl. Denna vecka blir det kort med de underbara pappren från Maja Design - Fika. Jag vet inte vad kortvikningen heter, men det är lätt och roligt att göra. Jag har kommit in i en riktig muffinsperiod och stämplar gärna muffins på det mesta. Här blir det också en massa muffins.



Muffinstämpeln som jag använt på kortet kommer från Papermania, visst är den söt! Blommorna på kortet kommer från You Do. Banden kan du köpa hos Zornitsa i den fysiska butiken. Sen blir det ju inget kort om jag inte får göra lite pärlor, därför har jag också använt lite Pearl Maker


Inuti kortet finns meddelandet som jag skrivit ut på dator.


This week I have made a card with lovley papers from Maja Design, some flowers from You Do and off course some Pearl Maker.

DT Veronica

3 kommentarer: