Följ oss

söndag 25 december 2011

Kort med anoorlunda vikning


Hej! Hoppas alla har haft och fortsätter att ha det trevligt
i helgen! Jag tänkte visa ett kort med en lite annorlunda
vikning som kallas för "Center Stair Step Card" och HÄR
finns en praktisk tutorial som visar hur man gör så att
du kan testa att vika ett där hemma du också!


Jag har använt mig av cremefärgad cardstock som
bas och sedan skurit till paneler av papper från dels
Maja Design (det med chokladmuffinsen) samt ett
fint papper med prickar och swirls från Scrappers
 Choice som heter Varm Choklad. Vidare så har jag
dekorerat med en vikt dragspelsblomma, bruna halv-
pärlor, ett par rosor och en sticker som jag fann i 
realådan i den fysiska butiken.   


Hi everybody; today I show a card in a different folding
called center stair step (and you can find a good tutorial
HERE. The cards is decorated with panels from maja
Design and Scrappers Choice. Hope you get inspired to
try for yourself - it's not as hard as it may seem!

*** *** *** *** ***
DT Charlotta

1 kommentar:

  1. Vilken rolig vikning och väldigt snyggt kort! God fortsättning!

    SvaraRadera