Följ oss

tisdag 19 juni 2012

Midsommarveckan

Det är ju bara två dagar kvar!
Har du hunnit lägga in sillen, tagit fram receptet på Jansson, plockat upp färskpotatisen och skördat dina svenska jordgubbar?
Eller förberett midsommarstången?
Tyvärr har det nog inte blivit så mycket sånt för min del.
Däremot har jag gjort kort och scrappat en del och här kommer en Lo på killarnas kusin Amanda:



 Närbild:



Materiallista:
CS
Mönstrat papper: Prima Pulse Crew , Nalle Puh papper, Etikett från Prima Decopage ark (Finns bara i fysisk butik).
"Vykortet" är Black & White postcards.
Jag har även använt lite spillbitar av olika papper samt wellpapp.
Blommor, spets och washitejp.
De små etiketterna med ord har jag skrivit ut från datorn.

Its only two days til midsummerseve. Are you celebrating? Have you made any preparations? I havent prepared anything yet but I did some cards and this Lo.

Fast nu tror jag att jag ska ta och gräva fram det där receptet på Jansson i alla fall.
Glöm inte att kika in här på midsommarafton!

Ha det gott!

DT Sollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar