Följ oss

fredag 21 september 2012

Cairnterrier


En Lo med den söta Bessi, en Cairnterrier får bli mitt andra alster för denna veckan.



Jag hade ett CS i naturfärg men jag ville ändå ha lite mönster på.
Därför använde jag Washitejp Hibiya och Akasaka (Filmrullen)som bakgrund.



Blommor Humble Lace, Paper Flower Blossom Brown, rosor, pärlband och brads har jag använt som dekorationer.
Apropå brads: Du har väll inte missat att det är rabatt på brads och att erbjudandet gäller tom. söndag den 23 september.
Passa på !



Ännu en gång kom rubons från Prima till användning. Denna gången blev det en krona.
Ett litet knapphjärta fick bli pricken över i.

My second Lo this week is a Lo of a very cute Cairnterrier.
Since I didnt use any patterned paper I used washitape instead.
If you need brads they are on sale at the moment.
Click here!
Have a great weekend!

Ha en trevlig helg!
 
DT Sollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar