Följ oss

fredag 21 december 2012

Sistaminutenklapp till barnen?

Idag blir det ingen direkt pysslat från mig. Jag misstänker att ni, liksom jag, är fullt upptagna med julstöket, granen och klapparna.
På Scrapparazzi finns det massor med pyssel för barn i alla åldrar. Allt pyssel är inte med papper och lim och annat som kan fläcka ned dom fina julkläderna. Det finns även många byggsatser som kan roa barn en längre stund, eller vad sägs om denna?

I kiten så finns allt du behöver, bitar, muttrar, beskrivning och verktyg.
Och det är inte bara yngre barn som gillar byggsatser, dom tilltalar också dom lite större vilket syns på följande bilder då det är min sambo som bygger ihop en bil.

Full utrustning, bara att sätta igång

En stund senare, nu syns det vad det ska bli

Färdigt!

I butiken finns det många olika typer av byggkit att välja mellan, ta en titt i webbshoppen eller kom in under helgen då vi har extra öppet.

Extra öppet:
Lördag 22/12 11-17
Söndag 23/12 12-15
 
Vi har stängt på:
Julafton, Juldagen och Annandag Jul
Nyårsafton och Nyårsdagen

Jag hoppas att ni alla får en riktigt god och trevlig jul, så ses vi nästa år!

Today I show you a other kind of handy work. It's not one single piece of paper in it, but it's so much fun for kids to build there own car.
I wish you all a very merry Christmas and I see you next year!

/DT-Mien



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar