Följ oss

fredag 20 september 2013

En ask fylld med kärlek

Veckorna går så fort! Ibland får jag en känsla av att bara springa efter tiden och springa efter livet. Då tänker jag. Det är viktigt att stanna upp. Kanske har du någon person i din närhet som du tänker på men som du inte hunnit ringa eller träffa. Gör det! Här har jag dekorerat en tändsticksask. Att ge bort till någon du tycker om. Varför inte tillsammans med några ljus?



Jag har tagit en stor tändsticksask och skurit till ett designark. Det här från Pion Design var så vackert i sig så att det behövde inte så mycket dekorationer. Här hittar du alla designark från Pion Design. Sedan har jag dekorerat med spets (världens finaste!) och lite klistermärken. Väldigt enkelt. "Love you" är självhäftande bokstäver. De är så vackra. Här hittar du alla stickers! Det finns mer i markbutiken! Den vackra spetsen finns både i natur och i svart. Kika här!

Ett litet tips när du gör tändsticksaskar! Dekorera med platta dekorationer och lägg på ett lager med decoupagelim. Då håller asken längre!

Nu är det fredag! Tag vara på helgen! Vila! Ladda batterierna! Rusta dig för hösten!

This week I have decorated a matchbox. It is a wonderful small gift to give to somebody that you like. Why not give it together with some candles. Buy colourful candles so that you lighten up the dark. Have a nice weekend!

DesignTeamet - Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar