Följ oss

torsdag 30 januari 2014

Hjärta med lock


Jag har klätt en liten vit ask, i form av ett hjärta, med washitejp. Lätt som  en plätt eftersom washitejpen lätt följer med över kanter och veck.


Det svåraste var att välja vilka färger och mönster jag skulle ha. Men den rosa tejpen med hjärtana ville jag ha med och så ville jag ha med det stora hjärtat på locket - så det klistermärket fick bestämma färgskalan på resten.


Locket fick rosa hjärtwashin på kanten, så ser asken likadan ut från sidan oavsett om locket är på eller inte.


Lite orange sidenband över sidorna och locket. Några glittrande stenar är ju aldrig fel. Eller? Och så lite dekoration på toppen.


Jag dekorerade med klistermärken. Det stora hjärtat kommer från ett set från Pebbles Inc och de andra från en annan karta.


Ett litet tips: Ibland är det fina färger runt om själva klistermärkena som man tar bort eller som här uppe på etiketten och då kan man passa på att stansa ut något smått och få nya klistermärken.

I've decorated a small heartshaped box with washi tape, ribbon and stickers. Have fun!

Det var allt jag hade för idag. Ha kul!

Kreativa Teamet - Cornelia/Sorken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar