Följ oss

torsdag 11 februari 2010

Alla Hjärtans dag påse


Hej på er, idag tänkte jag visa en påse som jag har altrat i Alla Hjärtans dag anda, den påsen ska fyllas med divese smått och gått och ges till en väldigt speciell person...
Jag har utgått från en vanlig papperspåse, måtten är b22 x h29 cm. Tack och lov att vi har 12" papper så det räckte på längden :)




Jag har klätt påsen med papper från Fancy Pants Vintage Valentine My Funny Valentine


Alla kanter har jag chalkat med Creamy Brown.



Jag klädde även de korta sidorna för att inte tel numret skulle synas men har man en vanlig påse utan text så behöver man inte göra det om man inte vill.




Tagsen kommer från Melissa Frances och en liten ros har jag satt i ena hörnan.


Rosor från Inkido (den stora) och från Prima, bladen kommer från Inkido.






Jag firar inte Alla Hjärtans dag på något speciellt sätt och absolut inte med dyra presenter utan köper något litet till var och en av familjmedlemmarna... snygga förpackningar i form av askar, påsar, kuvert etc kan vi göra själva eller hur? Jag kommer att visa i min blogg vad jag har gett i år men det kan jag inte göra förrän nästa vecka...
Brukar du fira Alla Hjärtans dag och hur i så fall ?

Ha det så bra och scrappa massor :)
Zornitsa


2 kommentarer:

  1. Men en sån underbar påse!!!! En sån vill man ha stå framme jämt!
    Visst är det kul att pyssla till alla hjärtans dag!!!!!

    SvaraRadera
  2. HELT underbar påse!!! Gillar massor!!
    Ha det så bra

    Kraaam

    SvaraRadera