Följ oss

måndag 22 mars 2010

Minialbum

Hej!
Scrapparazzi säljer små kit från Papermania med minialbum, några dekorationer och några färgglada papper.Jag har fått möjligheten att fylla ett sådant minialbum med temat födelsedagskalas.

Jag har använt alla dekorationer i albumet och alla papper. Jag tyckte dock att det var bäst att utöka dekorationsantalet och har använt blommor och brads från You Do, lite rosa puchinella, ballongbrads från Landstoken.

På framsidan har jag stansat ut cirklar för att sedan ta alfabetsstickers och sätta på varje cirkel.

Sidan 5 och 6 har jag stansat en bord med Doily Lace punch from Martha Stewart. Knappar från Artemio med lite floss som rosetter i knapphålen.
Den här sidan är bara enkel med ballongbrads som dekorationer.
Sidan 2 har både knappar, brads och alfabetsstickers. Tvåan är från kitet. Det fina gröna bandet med rosa härtan är från Papperalla.

Sidan 1 har jag använt rosa felt från Papperalla. Använt stansen från Matha Stewart som finns att köpa i webbutiken. Dekorationer är från kitet

Sidan 9 har jag gjort med en stor cirkel och sedan utstansade små cirklar och format blommor. Som skjälk är det grön Pearlmaker. Pappersblommor och brads från You Do.

Slutligen sidan 8 där det är rosa felt från Papperalla och 8 är en sticker från kitet.

Som ni märker är det inte alla sidor från albumet. För att se alla sior så får ni ta er till den fysiska butiken där albumet kommer att finnas inom snar framtid.

Missa inte Tips och Trix på onsdag.

DT Ulwa///darrrling

2 kommentarer:

  1. Påhittig som vanligt! Vad fint det blev.

    Dina mini-album blir ju aldrig tråkiga så många olika saker som du hittar på!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera