Följ oss

fredag 30 juli 2010

DÅ VAR DET FREDAG IGEN!


Det betyder att det är min bloggdag här i Scrapparazzis blogg vilket är lika kul varje gång!

Den här veckan har jag gjort ett vanligt grattiskort med lite Vintage look. Istället för att stämpla valde jag att använda mig utav en tag som jag handtextade på, smidigt o bra!

DETTA HAR JAG ANVÄNT:


Det var det och så här blev resultatet!

 DSC_7906

Jaha, det var allt från mig för denna gången, hoppas vi ses igen nästa fredag!

Trevlig helg allesammans!

6 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att texta... ser ut som en stämpel från INkido ju... värsta proffsen... och kortet är snyggt.

    SvaraRadera
  2. Wow - jag trodde åxå att det var Inkidos stämpel!! :-) Önskar jag kunde skriva sådär snyggt....

    SvaraRadera
  3. Vackert kort! Och jag skulle också vilja kunna texta så där vackert!

    SvaraRadera
  4. Oohhh, tack så mycket för alla snälla kommentarer! :)

    SvaraRadera