Följ oss

fredag 27 augusti 2010

ÄN ÄR DET INTE FÖR SENT !

Ja som sagt, än är inte klockan 0.00 så min bloggdag gäller fortfarande, usch jag måste verkligen bli bättre på det här med att inte blogga mitt i natten!

Den här veckan har jag lekt lite med chipboard, var en riktig utmaning för mig då jag knappt jobbat med det förut, inte på det här viset iallafall. Men kul var det, jag har lekt med både akrylfärg, cracklepaint & distresser, riktigt skoj och väldans nöjd blev jag också, inte illa! :)


DSC_8237

Om någon undrar vad det är upp i högra hörnet så är det en envis katt som absolut INTE skulle flytta på sig när matte skulle till o fota sin LO!

Nu ska jag banne mig se till att börja med nästa fredags projekt redan imorgon!

Ha en fortsatt trevlig kväll ni som fortfarande är vakna och ha en trevlig helg allihop!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar