Följ oss

måndag 15 november 2010

Påsalbum för julfavoriterna


Eller kallas det Tagalbum!?


Den här utsikten möttes jag av i morse. Det är Östersund som gömmer sig bakom sjöröken!
Jag är ute på resande fot och tänkte glatt att jag skulle blogga från mobilen. Det blir lätt! Ha! Jag har hållit på i en och en halv dag!! Därför hoppas jag att ni har överseende med om det skulle vara lite snett och vint.

Vi hade inspirationslördag i helgen på Scrapparazzi. Där visade jag bl a hur man använder en Bind- it- All och hade gjort ett Påsalbum som exempel.

I de vita papperspåsarna sitter egengjorda tags/etiketter med recept.(Recepten har jag hittat på www.julrecept.nu.) Lätta att ta ut och ha bredvid sig på köksbänken när man ska jobba.


Ha det bra alla! Nu ska jag försöka få min mobil att komma överens med mammas lilla bärbara.
DT Cornelia/Sorken

1 kommentar:

  1. Det är underbart fint i verkligheten - också. Blev så inspirerad!

    SvaraRadera