Följ oss

måndag 24 januari 2011

Februari kommer näst

Ja, nu har det snart gått en månad på det nya året. Inspirerad av det nya året började jag på en ny almanacka här i början på januari. Det snöade mycket när jag gjorde den så det blev snöflingor på januarisidan.

Jag har en liknade almanacka som jag gjorde 2009, som jag fortfarande använder. Men nu ville jag göra en lite större variant.





Nu närmar sig februari och vi har Fettisdagen och Alla Hjärtans Dag att se fram emot. Alla Hjärtans Dag är alldeles utmärkt tillfälle att skicka iväg ett kort eller två till någon/några man tycker om.

Alla Hjärtans dag blev temat för mitt februariblad. Här har jag stansat ut hjärtan, hjärtan och hjärtan! Ser ni att jag har haft 3D-lack på ett av hjärtana?

Så här ser almanackan ut från sidan. Mer om hur jag har gjort och varför kommer en annan dag.




Här kommer en närbild på hjärtat med 3D-lack på. Flera hjärtan kommer snart att dyka upp i skyltfönstret på Scrapparazzi...

A new year, a new beginning. And a new calendar/almanac. It was snowing when I made the page for January - so that is why there are snowflakes on that page. And Valentine's day is coming up here in February - so February's page got a lot of hearts on it. Don't forget to make a Valentine's card for your loved ones. I've used 3D-gloss on one of the hearts. Can you see which one?
Take care and have fun!



Var rädda om er och ha kul!

DT Cornelia/Sorken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar