Följ oss

måndag 3 januari 2011

*** *** ***
Hej igen! Nu är det 2011 och vi hälsar både
gamla och nya blogbesökare välkomna till
Scrapparazzi och vår blogg "Vad vore livet
utan möstrade papper?" Vi börjar året med
två layouts med Bo Bunnys urfina papper i
serien "Midnight Frost" som vi fortfarande
har kvar av i butiken om du blir inspirerad!
** ** ** ** ** **
Först ut är "Vintercykel" - ett foto från en tågstation
i Zoetermeer i Holland där en cykel en morgon hade
badat i frost och blivit helt vit! På min 8 x 8 LO har
jag förutom mönstrat papper använt en embossing-
matta med snöflingor, distress-dyna, glitterlim,
snöflingepaljetter från YouDo, utstansade snöflingor
och minibokstäver som jag hade hemma.
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Nedan har jag klippt ut en stor ruta från arket
Cut Outs från Midnight Frost och placerat ett
foto från ett av de mest magiska platser jag har
besökt; Brooklyn Bridge i New York. Övriga
dekorationer: punchinella, diverse minibokstäver,
en tag från samma ark Cut Outs för att skriva min
journaling, vita brads i 4 hörn samt Pearl Maker
för att få halvpärlor runt arkets kanter.

*** *** *** *** *** *** *** ***
More Wintermotivs with pictures from a snowy bicycle
in Zoetermeer, Holland, and from Brooklyn Bridge in
New York. Papers used are Midnight Frost from Bo Bunny.

*** *** ***
DT Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar