Följ oss

måndag 30 maj 2011

Hängmattehäng

Jag har fått nya härliga papper från Maja Design "Ska vi ta en fika?" att skapa med och bestämde mig för att göra en LO med försommartema! De små fotona har fått varsin brun fotomatta och rundade hörn.


Jag började med att riva och inka kanterna på Lejas Café och klistrade upp på ljuslila cardstock. Den bruna bården är utstansad med en Dielicious border die, som finns i den fysiska butiken.


Ovanpå den klistrade jag en riven och inkad remsa av Blommor på bordet, trädde brunt organzaband genom spets och klistrade överst. Både spetsen och bandet finns i fysiska butiken.


Bokstäverna är utstansade i brun cardstock och prickarna över ä:na är gjorda med Pearl Maker.

 

Blommorna har jag målat med ProMarker och fått lite glitter på sig och en liten fjäril har letat sig in bland dem också!

I have made a LO with an early summer feeling. The patterned papers are from Maja Design and I have decorated with a border of several layers and some flowers and a butterfly.

Det var allt för den här gången!

/ DT Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar