Följ oss

måndag 12 september 2011

Springfold kort med Maja Design


Springfold är en mycket enkel, rolig och snygg vikning tycker jag. Har man fins stämplar eller stickers är det ett trevligt sätt att få dem att synas. Detta kort har jag gjort med Maja Designs - Lantliv.

Kortet dekorerade jag med stickers i forn av en igelkott som du kan hitta i den fysiska butiken. Den gula fjärilen är från ett annat ark. jag vet inte om det syns på bilden men det finns endast klister på kroppen av fjärilen. Vingarna lyfter man upp så att den får en 3D-effekt. Organzabandet kommer också det från den fysiska butiken.


Rosorna har jag gjort för hand och bladen är från en punch från Xcut, som både punchar och embossar på samma gång. Jättefiffigt! det blir ju inget kort utan bling och dessa små röda kommer från YouDo och finns att köpa i den fysiska butiken.

This time I made a springfold card. A very fun and easy card fold. I decorated it with a cute little hedgehog sticker and his bug friends. I made the roses by my self and the leafes comes from a punch from Xcut.

Ha det gott!
DT Veronica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar