Följ oss

fredag 17 februari 2012

Washitejp och bokmärke


Mmm, äntligen fredag och en helt oplanerad helg framför mig.
Den ska få gå till att göra må bra saker.
Mysa ner mig i soffan med familjen, scrappa, ta en härlig promenad och läsa lite i min spännande deckare.
Bokmärke.
Jag tyckte att det var dags att göra lite nya och när jag fick detta helt underbara papper från Melissa Frances i mitt DT paket så var det självklart att det skulle få bli just ett sånt.

Och så washitejp såklart! Det har kommit så många nya läckra motiv från You Do att du bara måste ha några!!

På mitt alster har jag använt tre olika.


Den söta stämpeln är från Prima. I blommorna har jag använt några av de blingstenar som följer med stämpeln.



Här kan du se flera av de nya:
Harujaku, Yoyugi och Akasaka.


Ha nu en riktigt trevlig fredag!

I made a bookmark were I used some of the new Washitapes.
Have a really nice Friday!

DT Sollan

1 kommentar:

  1. fin tag , kul att se hur andra gör med tapen , har själv några rullar men är lite dålig på att använda dom , vet inte riktigt hur jag ska göra..
    ha en skön helg
    kram
    Agneta

    SvaraRadera