Följ oss

onsdag 11 juli 2012

Rosa, sött och glittrigt.


Hej igen mitt i sommaren!
Jag har semester just nu och jag har tydligen kopplat av såpass bra att jag till och med glömde att det var min tur att blogga.
Igår.
Då låg jag på stranden och läste bok varvat med ett litet dopp då och då.
Mmm, det var mysigt!
Men! Nu till mitt blogginlägg en dag försent.

I fredags pratade Cornelia om spillbitar till sin fina Lo och jag använder spillbitar till ett kort.



Det blev ett sött, rosa litet grattiskort med en stämpel från Nellie Snellen.



Jag hade spillbitar från Pink Paislee där jag klippte ut fjärilarna och klippte en remsa i stället för band ifrån. Ibland kan man hitta dekorationer i spillbitarna också. :)



Texten är utskriven på Safmat och själva ovalen har jag klippt ut för hand.
Lite rosor, blad, Stickles och Pearlmaker.

Vi ses på fredag igen!

Ha det gott och glöm inte solkrämen!

Cornelia used her scraps last week to make a Lo and I use mine to make a birthdaycard.
Sometimes I find a decoration in scraps as I did with the butterflies that I cut out.
I also cut out a stripe instead of a ribbon from the same paper.


Ill see you again on Friday!

DT Sollan

1 kommentar:

  1. Solkräm och paraply! Gulligt kort. Jag gillar särskilt de glittriga kanterna.

    SvaraRadera