Följ oss

onsdag 1 augusti 2012

Fantastisk, Toppen och lite försenad.


Hej!

Jag tror att vi alla har blivit lite dagvill nu under semestern.
Cornelia blev lite sen och jag skulle ha bloggat i går tisdag.
Bättre sent än aldrig så kommer mitt inlägg nu:




Jag fick ett så underbart papper från Pink Paislee att leka med denna gång. Som fotomatta har jag en hallonröd CS.
Textrutan är en Rubon som blir härligt fluffig och vit när man satt dit den.
Dies från Bosskut: Paisleybird och Branch .
Lite stickers som noter passade så bra eftersom båda barnen på bilden sjöng konstant när de var små och vad är väll en sångfågel utan noter?
Stämplarna är YouDo Du är..










Again I was a bit late with my post but here it is, finally.

Ha det gott så ses vi igen på fredag!

DT Sollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar