Följ oss

fredag 24 augusti 2012

Väska.




När jag såg det här papperet från Melissa Frances så kände jag att det ville jag göra något speciellt med det. Men det tog ett bra tag innan jag kom på vad.
Efter mycket funderande så kom jag på att göra en väska av det:



Jag har först skurit till alla delar i den storlek jag ville ha och sen har jag laminerat alla delarna.
Jag gjorde hål runt om och "sydde" ihop väskan med hampagarn som jag har.



Jag tyckte att det passade i stil med papperet.




Jag gjorde även hål för handtagen och där trädde jag bara igenom en ros som håller fast dem. Detta gör att det går att byta till en annan färg om man vill.





Blommorna som jag dekorerat med på framsidan är fastsatta med brads och de går också att byta till annat om man vill. :)





Slutligen så använde jag pearlmaker och gjorde lite swirls.

Ha en trevlig och kreativ helg.

When I got this paper from Melissa Frances I wanted to do something special. I had a good thinking but finally I came up with this idea: A bag.

Have a great and creative weekend.

DT Sollan

4 kommentarer: