Följ oss

lördag 19 januari 2013

Bröllopstider

Vi börjar närma oss bröllopstider, i alla fall inom pyssel. Man vill ju ha lite tid på sig att utforma och göra inbjudningskort, placeringskort och program (om man gör det så avancerat).

Jag tänkte tipsa om två fina stämplar att använda på korten. Den ena passar lika bra på inbjudningskortet som på kortet man ger till brudparet.



Av kärlek skall bröllop hållas är en träklossmonterad stämpel från Reprint.

Vill man ha ett lite mera klassiskt kort kan en stämpel med ordet Bröllop passa bra

Stämpeln är monterad på EZ-foam och kommer från Inkido

Det finns mycket man kan dekorera med, men jag håller mig på temat stämplar. Det går snabbt och är enkelt att stämpla en bård av hjärtan på kortet med hjälp av dessa söta hjärtstämplar
En stämpel av gummi är monterad på ett genomskinligt handtag med bild. (9 olika stämplar i en förpackning)

Nästa gång ni ser mig här i bloggen så visar jag olika bröllopskort med dessa stämplar.

I´m not showing you any card today, but a couple of stamps that you can use if you are going to make your own invitations for a wedding. Ore maybe you are invited to one and want to make a card to the happy couple?

/DT-Mien


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar