Följ oss

söndag 5 maj 2013

Ett litet ord...

Jag är till största delen en kortmakare. Jag älskar att göra kort. Det är en passion! Jag har en vän som säger att det där är ett "ninakort". Det är både kul och lite utmanande. Det är kul för då har jag en stil som känns igen. Det är lite utmanande då ingen vill väl fastna i en speciell stil. Det är ju kul att kunna variera. Fast det är klart att jag gillar ju vissa saker såsom blommor, band och bling. Då är det ju så att det blir de dekorationerna på många av mina kort. Scrapparazzi har fått in massor av blommor nu. Det var svårt att lämna butiken tomhänt i veckan.

Jag vill emellertid göra lite reklam för de här småkuverten som är perfekta för att bevara ett minne, lägga i en peng eller skriva ett litet ord. Enkelt att klistra in i ett dubbelsidigt kort.


De här "Vintage Findings Glassine Envelopes" tycker jag är fina! De finns i webbutiken och kostar 39 kronor för ett paket. De är väldigt prisvärda för det finns fem av varje storlek!

Ha en fin söndag och en fantastisk kommande pysselvecka! Marie/ Mien tar vid rodret och bloggar vidare med nya fina alster.

Today, I would like to make some publicity for these vintage finding glassine envelopes. They are perfect for keeping memories or writing down something nice to a friend. Next week you will find Marie's/Mien's nice creative stuff. Have a nice Sunday and see you soon!

DT Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar