Följ oss

fredag 31 maj 2013

Home sweet home

Såg ni Charlottas fiffiga idé i onsdags? Vilket underbart kort. Jag fortsätter med kort idag.

Jag log lite när jag skrev rubriken. Det här kortet skulle jag kunna skicka till mig själv. Jag älskar verkligen mitt hem. Jag trivs så bra hemma att jag förmodligen är på gränsen till tråkig. Jag har flera vänner som har flyttat nyligen. Det är på tiden att jag gör lite kort och skickar iväg till dem.

Idag smyger jag in lite bok i kortet. Vi fortsätter ju med boktemat här på Scrapparazzi. Det är samma bok som förra gången. Jag har ju lite svårt för att förstöra böcker.




Här har jag jobbat med lite lager på lager. Det fina prickiga pappret kommer från Landstoken. Det är dubbelsidigt och på andra sidan är det små prickar. Home Sweet Home är ett klistermärke som jag har fäst fast på ett vitt cardstock. Tyllen har jag både klippt lite slarvigt i och gjort en rosett. Rosen som är fäst i rosetten är också från Landstoken. Alla varorna finns i markbutiken. Kika även in i webbutiken. Planer för helgen? Ha en härlig helg! Vi ses snart igen!

Home sweet home is a lovely saying. I have a few friends that have moved recently so it is time to send them cards to wish them good luck in their new homes. Plans for the weekend! Have a nice one! See you soon!

DT Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar