Följ oss

söndag 2 juni 2013

Pappersblock

De som känner mig vet att jag har en svaghet för vackra papper. Jag älskar designark. Något som är väldigt användbart och prisvärt är att köpa pappersblock, s k paper pads. Då får man designark som har liknande färg och mönster och passar ihop. Det är bra både till kort och LOs. När jag åker iväg på pysselträffar så brukar jag ta med mig pappersblock istället för stora 12x12-ark. Då får jag med mig fler alternativ och det är sällan jag känner att jag saknar färger och mönster. Just nu har Scrapparazzi block från Marianne Design och Maja Design.


Kika in här.

Ha en fin söndag och kommande pysselvecka! Vi ses snart igen!

For cards and LOs it is very valuable to buy paper pads, where you get ready selected patterns and colours that work together. Have a nice Sunday and creative coming week! See you soon!

DT Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar