Följ oss

tisdag 30 juli 2013

Ett kort

Hej, jag har gjort ett kort med papper från Pion design som jag tycker är väldigt fina. Just till det här kortet har jag använt ett papper som heter Phlox, just detta papper är ett 12" ark med fyra 6" olika papper. Annars finns samma papper i fullstorlek.
Kortet är sparsamt dekorerat, jag försökte lägga på mer blommor men kände att det blir lätt för mycket så jag nöjde mig så här.
Jag har använt tårtpapper, rosa tyll, organzaband, rosor och blad, rhinestones och pärlor,
Ett kort som Nina har gjort inspirerade mig att sätta en fjäril på rosetten (i vanliga fall har jag ingen dekoration just där eller en liten blomma bara). Fjärilen kommer från ett stickersark. Stämpeln med flickan som håller en blombukett kommer från Prima och är fin som den är utan att färglägga motivet. Jag har dock färglagt med en ljusrosa ProMarkerpenna men väldigt diskret för att jag inte kunde bestämma mig om jag skulle färglägga eller låta det var. Jag har stämplat med en brun stämpeldyna.
Det var allt för idag! Just nu i skrivandes stund regnar det här i Stockholm ganska mycket. Perfekt pysselväder även om jag brukar säga att inget väder är för bra för pyssel. Just nu blir det inget pyssel för min del då jag är på jobbet men en kopp kaffe och ett kexchoklad blir det i alla fall.

Hi everyone! Today I want to show you a card that a made with beautiful paper from Poin Design and stamp from Prima. Have a nice time :)


Ha det bra och på återseende :)
Zornitsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar