Följ oss

fredag 18 oktober 2013

Vad gör du imorgon?

Här har jag gjort två enkla namnskyltar till mina små guldklimpar. Jag har tagit ett vitt cardstock och stansat ut bokstäver i dekorgummi. Sedan har jag klippt ut hjärtan. Slutligen har jag gjort några hål och gjort rosetter med sidenband.






Alla produkterna finns i markbutiken på Torkel Knutssonsgatan! Se även webbutiken www.scrapparazzi.se

Du har väl sett att imorgon har vi en demo i markbutiken om decoupage. Tid: Lördag 19 oktober 2013, kl 13-15. Det är drop-in. På webbplatsen kan du se exempel på decoupage. Det är ett fantastiskt varierande pyssel. Du kan fräscha upp det mesta med decoupage.

Ha en fantastisk helg!

This time I have made name tags to my children's room. They are still too young to bother about whether it is their room or not but anyhow... Have a fantastic weekend!

DesignTeamet - Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar