Följ oss

måndag 16 augusti 2010

GRATTIS kort med blomstämplar


Idag har jag varit på Fjärilshuset i Hagaparken och njutit av en av de kanske sista soliga och varma dagarna för denna sommaren. Dagens alster anknyter till sommar och blommor (fast utan fjärilar den här gången) på en somrig äng och jag har använt flera stämplar med olika blommor och även flera olika färger och stämpelsorter.


Materiallista:
Glöm inte att vi har en TÄVLING på gång
i Scrapparazzis butikpå Krukmakargatan 3!!
DT Charlotta hälsar!

3 kommentarer:

  1. Sååå läckert! Vilken helt underbar blomstämpel!!!

    SvaraRadera
  2. Cornelia/Sorken17 aug. 2010 06:50:00

    Mycket snyggt!! Skulle göra sig bra som tyg också! Kan du stämpla upp ett par meter åt mig? ;-)

    SvaraRadera
  3. Läckert! Måste erkänna att jag e sugen på kortmakarens stämpel som jag sett dig använda på flera alster!! Men, jag har ju shoppngförbud just nu...
    Kram

    SvaraRadera