Följ oss

måndag 13 september 2010

Utnyttja "scrap" till dina kort


Visst går vår hobby ut på att inte bara använda nya fina papper till varje alster utan även att använda "scrap" - det vill säga spillbitar vi får över? Här har jag gjort ett kort med stomme av blå cardstock som jag fick över från en LO, rosa papper jag använt båda sidorna till min förra layout, en bit organzaband som det blev en liten bit kvar av samt ett stycke utstansad remsa av svart cardstock.

Jag lyckades till och med pussla ihop en del bokstavsstickers som blev över från mitt bröllopsalbum till att skriva en hälsning på kortet. Övriga dekorationer är: strasspärlor och blommor samt stora rosor jag har inkat kanterna lite på samt målat på lite glitterlim på!




A card made of scraps - as scrapbooking is all about!
Tack menas "Thank you" and all materials used
for this card can be found in Scrapparazzi Store!
.. .. .. ..
DT Charlotta thank you for checking in on us!
. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar