Följ oss

onsdag 16 mars 2011

Det var en gång en vår...

Solen skiner och graderna blir varmare, det börjar bli vår och därför fick bli en vårhälsning i veckans blogg. Jag har använt fram och baksida av pappret Spellbound från serien Once Upon a Springtime. Även tagsen kommer från ett ark i serien.



Jag har distressat alla kanter med ett distressverktyg och Distress ink i färgen Walnut Stain. Kanterna på pappersbitarna har jag också stansat med kantpunchen Doily Lace.



Jag dekorerade kortet med blommor från Kort & Godt, samt två knappar som du kan hitta i den fysiska butiken. Den gröna tråden som jag trätt i knapparna är tråden från blommorna som jag knipsat av, fick jag användning av dem också. Och sist men för all del inte mist Pearl Maker!

When the spring is near I tought I would make a card with a spring theme this week. The paper I used is from the series Once Upon a Springtime from Graphic 45. I decorated the card with roses, buttons and Pearl Maker.


Veronica / Gäst DT

3 kommentarer:

  1. Very GORGEOUS!!!!

    Ash....
    (http://hastkala-oceanichope.blogspot.com/)

    SvaraRadera
  2. Många fina små detaljer och fina färger
    på ditt kort!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka fina färger på ett sååååå fiiiint kort

    SvaraRadera