Följ oss

onsdag 31 augusti 2011

Minnesburk!



Hej på er!
Jag har gjort en minnesbok med tillhörande minnesburk till min pappa! Det går till så här:
I burken lägger man små lappar med frågor. Mottagaren tar en lapp, skriver ned frågan eller klistrar in lappen i boken och svarar på den frågan innan denn får ta en ny!

Jag har fått en jättebra lista med frågor som jag har använt mig av till de tidigare minnesburkarna jag gjort.


Här har jag använt ett fantastiskt papper från DCWV med en massa verktyg på. Det passar min pappa perfekt! :) Band av olika sorter och alphastickers från Scrapparazzi och
små klistermärken som jag samlat på mig genom åren.




1 kommentar:

  1. Cornelia/Sorken2 sep. 2011 22:05:00

    Smart och snyggt. Kanske skulle dela ut några såna till släkten...

    SvaraRadera